segunda-feira, 10 de agosto de 2009

Just to figure you out

I like your pants around your feet, I like the dirt that's on your knees
and I like the way you still say please, while you're looking up at me
You're like my favourite damn disease.

eu gosto das sardas no seu peito, e eu gosto do jeito como você gosta mais de mim. E eu gosto do jeito como você não se impressiona, quando você me põe à prova, eu gosto das manchas de vinho no seu vestido.


and I love the way you pass the check, and I love the good times that you wreck and I love your lack of self respect, while you're passed out on the deck. I love my hands around your neck


eu amo os lugares em que vamos,eu amo as pessoas que você conhece
muitas filas longas numa fileira, eu eu amo o jeito que você não consegue dizer "não", eu amo o pó no seu nariz.

Nenhum comentário:

Postar um comentário